Senin, 09 Juli 2007
duka membawa suka
tiada mata menatap
tiada angan melintas
hanya kaki melangkah
ikuti hati yang lara

aku yang lari membawa lara
ingin membuang amarah
untuk obati hati yang luka

aku pergi tiada lara menghilang
hanya duka menerpa
yang membara dalam suka
bersama semilir angin malam
mengusung bunyi terompet akhir tahun

aku mencari kedamaian
diatas langit-langit bumi
namun aku hanya terdampar dilembah tidar

dalam kegelapan malam dilembah tidara
ku temukan seorang kawan
yang seakan takut kepadaku
seoarang kawan yang tiada mengenaliku
tiada mengerti siapa aku

kawan yang takut, kini seakan luluh
dalam keheningan malam
bersama lintasi akhir tahun

aku yang berduka
seakan menemuka kembali kebahagianku
aku tiada menyesali semua ini
posted by Totto @ 10:06  
0 Comments:
Posting Komentar
<< Home
 
be The Best, what ever you are


Previous Post
Archives
 
 
free stats
liat statistik